reklama

Ako čierna mačka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nie, ja nie som smutná!

Iba mám rada ľahký šifón

šiat čiernej oblohy.

Čierny ako mačka,

čo túla sa po strechách a

drieme za komínom.

Uhrančivým pohľadom kontroluje hviezdy

v tichu noci nad našim domom.

V mačacích šľapajach potichu vychádzam...

Stúpam po rebríku mesačných lúčov

do neznámych vôní záhrad a lúk

letného večera.

Dve žlté oči na čiernom pozadí

mi žmurknú na súhlas.

No, ja sa trochu bojím výšky...

Kam až vyletí nočné nadýchnutie?

Je ďaleko rýchlejšie ako

moje ťarbavé kroky

po hrebeňoch striech

zasnívaných domov v celom okolí,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kam až dovidím...

A tak tu sedíme v čiernom šifóne,

spoločne snívajúc -  domy, mačka aj ja.

Blednúci obzor nás nadránom

všetkých rýchlo vráti

kam patríme!

Nikomu nepoviem

o nočnom dobrodružstve!

Potom by všetci ľudia v noci

rušili čierne mačky

snívajúce za komínom!

Alena Dúhová

Alena Dúhová

Bloger 
  • Počet článkov:  102
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Alena Dúhová. Narodila sa ako Alena Roubalíková 15. marca 1956 v Dřevohosticiach - malom mestečku na hranici severnej a južnej Moravy. V súčasnosti žije na Slovensku. Je spoluzakladateľkou Literárneho klubu Trnava. Zoznam autorových rubrík:  SpomienkyMongolskoBajkalPoéziaKorálky mého dětstvíLiterárny klub TrnavaNedeľná chvíľka poézieVerte - neverteSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu